Razno

Avto Union - DKW 1000

Ime DKW prihaja iz "Dampf-Kraft-Wagen" (para, moč, avto), oziroma "vozilo s pogonom na paro".


The first DKW was the 584cc two-stroke of 1928
The first DKW was the 584cc two-stroke of 1928
Auto Union -Audi UW220 - 1934
Auto Union -Audi UW220 - 1934

Leta 1949 je bil DKW ponovno vzpostavljen v Zvezni republiki Nemčiji, preden ga je prevzel Mercedes-Bens,

kasneje leta 1965 prodano Volkswagnu. Dvotaktni motor je majhen, je pod 1000 cm3, vendar je zagotovljena ustrezna moč. S tem je bila zagotovljena proizvodnja avtomobila srednje velikosti. Motor je bil sestavljen samo s 7 gibajočimi deli. To so 3 bati in 3 povezovalne palice v ročični gredi. Razdelilnik je na koncu ročične gredi.

DKW - IFA F9 Luxus 8-12
DKW - IFA F9 Luxus 8-12
DKW Schwebeklasse -1934
DKW Schwebeklasse -1934
dkw3
dkw3
DKW F5-1936
DKW F5-1936

Hladilni sistem je konvekcijski tip, pri čem je radiator vgrajen višje od motorja, tako da se vroča voda dvigne do povratnega voda in do hladilnika. Ko je voda ohlajena, se vrne v motor iz spodnjega izhoda radiatorja. S pred nastavitvijo se je voda gibala z okoli 80 oC. Ventilator je nameščen na vrhu glave motorja, obrnjen proti zadnjemu delu avtomobila ter tako zagotavljala, da hlajenje ne doseže samo radiatorja, temveč tudi grelec za ogrevanje avta.

dkw6
dkw6
DKW F8-9
DKW F8-9
DKW_F8_Cabrio_20PS_1940_1
DKW_F8_Cabrio_20PS_1940_1
DKW - motor
DKW - motor
Auto Union DKW  F89_
Auto Union DKW F89_
Auto Union DKW F8-9
Auto Union DKW F8-9

Štiristopenjski menjalnik, vgrajen na prednji kolesni pogon, ima prestavno ročico, pritrjeno na drog. Tudi stikalo za zatemnitev žarometov je prav tako prestavljeno iz tal na armaturno ploščo namesto na tla, kot je bilo običajno v 50 letih v raznih avtomobilih.

F8_DKW_Auto_Union_Kokpit v armaturni plošči
F8_DKW_Auto_Union_Kokpit v armaturni plošči

Po končani drugi svetovni vojni so kraj Rüsselsheim obiskali »sovjetski osvoboditelji« in iz tovarne v železniških vagonih odpeljali vse, kar ni bilo preveč dobro pritrjeno, vendar je bilo še uporabno. Tako je kasneje nastal iz »rusko govorečega« Kadeta nov, z imenom Moskvič.

DKW_Cabriolet_1939
DKW_Cabriolet_1939
DKW_F8_Meisterklasse
DKW_F8_Meisterklasse

Zgodba o drugem najbolj popularnem osebnem nemškem avtomobilu (DKW F 8/9) pred drugo svetovno vojno je popolnoma drugačna. Posledično, da je matična tovarna DKW padla v ruske roke, so se nad znamko DKW hitro začeli zbirati »mednarodni jastrebi«, ki so se začeli prepirati in kljuvati glede njenih ostankov na zahodu.

DKW_F9_Prototype_(1941)_kot nasletik tipa F8
DKW_F9_Prototype_(1941)_kot nasletik tipa F8
DKW - F10_3=6_1955-56 - kot naslednik F8
DKW - F10_3=6_1955-56 - kot naslednik F8
DKW F8-9  - 1953
DKW F8-9 - 1953
DKW Meisterklasse Universal type F 89 S - 1951
DKW Meisterklasse Universal type F 89 S - 1951
dkw7
dkw7
DKW - Kombi Wagen - 1958
DKW - Kombi Wagen - 1958

Leta 1946 so Rusi podržavili večino avtomobilskih tovarn na območju njihovega okupacijskega območja, vključno s tovarno DKW, ki je pripadala koncernu Avto Union, kjer je njeno vodstvo 1. julija leta 1948 sprejelo sklep o razlastitvi in takojšnem prehodu v državno last.

DKW Auto- Union 1000
DKW Auto- Union 1000

Ime Avto Union so Rusi 17. avgusta leta 1948 tudi uradno izbrisali iz registra podjetij na območju mesta Chemnitz. Po novem naj bi tu nastajal nov osebni avtomobil na osnovi predvojnega prototipa znamke DKW. Zanimivo pri tem je pa to, da je to prototip DKW (kasnejši serijski model F - 9 iz leta 1942) po končani drugi svetovni vojni dočakal dvojno rojstvo, ker so ga serijsko izdelovali na zahodu kot DKW in na vzhodu IFA, vendar posledično ta ni bil opremljen z logotipom enakih blagovnih znamk.

DKW 3=6 (F93), Bj. 1955-56
DKW 3=6 (F93), Bj. 1955-56
DKW - DKW F8-9 1950-1954
DKW - DKW F8-9 1950-1954
Auto Union DKW  F8-9 - 1953
Auto Union DKW F8-9 - 1953
Auto Union DKW  F8-9  - 1953
Auto Union DKW F8-9 - 1953
DKW 3 = 6 Sonderklasse Cabriolet, Type F91 - 1955
DKW 3 = 6 Sonderklasse Cabriolet, Type F91 - 1955

 

DKW 3 = 6 Sonderklasse Cabriolet, Type F91, 1955 - armaturna plošča
DKW 3 = 6 Sonderklasse Cabriolet, Type F91, 1955 - armaturna plošča
auto-union-dkw-
auto-union-dkw-
DKW 3=6 Sonderklasse Typ F91 Luxus Coupé; three-cylinder two-stroke engine; 900 cc, 34 bhp
DKW 3=6 Sonderklasse Typ F91 Luxus Coupé; three-cylinder two-stroke engine; 900 cc, 34 bhp
DKW-1000 S -1960- (3)
DKW-1000 S -1960- (3)
DKW 1000 - 2 TAKT 1200CC-1961
DKW 1000 - 2 TAKT 1200CC-1961
DKW 3 = 6 - sanjski avto letnik 1964
DKW 3 = 6 - sanjski avto letnik 1964

 

dkw8
dkw8
Auto Union-germany-motoring-magic-circle-horizontal-
Auto Union-germany-motoring-magic-circle-horizontal-
Auto Union-germany-motoring-magic-circle-horizontal
Auto Union-germany-motoring-magic-circle-horizontal
DKW 1964 -F12
DKW 1964 -F12
Auto Union DKW Junior - 1959
Auto Union DKW Junior - 1959
DKW_F12-Junior-1964__900cc
DKW_F12-Junior-1964__900cc
dkw10
dkw10
DKW-F102-1963
DKW-F102-1963
DKW_F_102 - 01
DKW_F_102 - 01
DKW F89 Transporter
DKW F89 Transporter

I.K.



Knjiga Ogrevanje


Knjiga »Ogrevanje – vse za ogrevalno tehniko«, ki jo smo jo izdali meseca julija 2013, ne zagotavlja samo znanja o tehniki, zamenjuje tudi številne in že do zdaj uveljavljena mnenja strokovnjakov. Moja želja je , da se s pomočjo kakovostne strokovne knjige, kateri bodo sledile še knjige, kjer bodo opisani sodobni načini o prezračevanju, kakovostni gradnji objektov kot je ničelna energijska hiša ter izvajanje vodovodnih instalacij.

Naročite svoj izvod knjige Ogrevanje